Submitted by Marina Minguez on

Madrid, 26 d’octubre de 2023. SegurCaixa Adeslas, companyia pertanyent al grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha destacat en el 6è Festival Internacional de Publicitat Alimentària i de Salut (SalutFestival). En l’edició d’enguany, la campanya ‘Quan el teu món trontolla, Adeslas hi és’ ha rebut set guardons en l’àmbit de la Salut.

Un jurat format per professionals de prestigi de la publicitat i la comunicació ha distingit la campanya en les categories de millor aportació al desenvolupament de marca; execució i eficàcia en espot de televisió; execució i ús del missatge en falca de ràdio, i creativitat i estratègia en peça gràfica exterior.

La campanya de publicitat, dissenyada i desenvolupada per Dentsu Creative Spain, reflecteix el sisme que sacseja una persona i el seu entorn quan es presenta una notícia mèdica inesperada. Raúl Romanillos, guanyador de cinc premis Goya, va plasmar aquesta idea en imatges d’una manera impactant. Per fer-ho, va disposar d’una taula de control capaç de replicar les sacsejades d’un terratrèmol al set d’enregistrament i es van portar càmeres especials des d’Alemanya. SegurCaixa Adeslas va afrontar aquest esforç de producció amb l’objectiu de donar visibilitat als valors corporatius de proximitat, acompanyament continu i qualitat assistencial, dins del seu lema “Ser-hi sempre és l’important”.

Les distincions SalutFestival s’uneixen a altres reconeixements obtinguts per la campanya, com els premis especials a l’anunciant i a la millor falca de ràdio atorgats recentment per l’Acadèmia Espanyola de la Ràdio.


 

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el president executiu i Javier Murillo, el director general.