Promoción salud

Serveis de salut

Gaudeix dels beneficis de la teva assegurança de salut privada d'Adeslas

Per què triar els nostres assegurances de salut?

Coneix tots els avantatges

Preguntes freqüents

La resposta a totes les preguntes

Responem a tots els dubtes més freqüents a l'hora de contractar la vostra assegurança mèdica privada.

Pots trobar l'assegurança que s'adapti més a la teva pàgina totes les assegurances, acudir a una de les nostres oficines d'atenció comercial, contactar al 900 50 50 40 o calcular el preu de la teva assegurança.

Una assegurança mèdica és un contracte entre l'assegurat i una entitat asseguradora. El propòsit és cobrir les despeses d'accés a una cobertura sanitària per a l'assegurat (aquesta cobertura es detalla a la pòlissa). L'assegurat té accés a l'ús de l'assegurança mitjançant el pagament d'una prima que pot ser mensual o anual.

L'import d'una assegurança mèdica, tant per a tu de forma individual com per a una família, varia en funció de diversos factors: el nombre d'assegurats, el tipus de cobertures, l'edat dels assegurats... Per obtenir un preu exacte del que et costaria una assegurança de salut d'Adeslas, posem a la teva disposició les nostres oficines d'atenció comercial o, si ho prefereixes, pots contactar al 900 50 50 40.

Existeixen diferents formes de classificar les assegurances de salut: per cobertura ambulatòria (no inclou hospitalització) o per cobertura integral (inclou hospitalització), amb copagament (pagament d'un preu reduït per tractament) o sense copagament (els tractaments estan inclosos en el preu), de reemborsament... Pots trobar l'assegurança que més s'adapti a tu a la nostra pàgina de tots els assegurances, acudir a una de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar al 900 50 50 40.

Sí, sempre que la baixa de la teva assegurança actual i l'alta a Adeslas es realitzin el mateix dia i ens presentis el corresponent rebut i condicionat de la teva actual pòlissa vigent.

Amb Adeslas, líder en assegurances de salut, disposaràs de:

  • Centres mèdics amb més de 45.000 professionals en totes les especialitats.

  • Més de 1.300 centres mèdics i 216 hospitals concertats.

  • 27 Centres Mèdics Adeslas.

  • Més de 185 Clíniques Dentals Adeslas.

  • Més de 259 punts d'atenció al públic.

Algunes assegurances requereixen que el futur assegurat completi un qüestionari mèdic previ. Després de l'avaluació del mateix per part de l'asseguradora, pot ser que es desestimi la sol·licitud de l'assegurança, o bé que es faci efectiva, excloent la cobertura d'algunes dolències. Per a més informació respecte a aquest tema, pots acudir a una de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar al 900 50 50 40.

Per assegurar el teu fill o qualsevol familiar, tant de forma individual, com beneficiari d'una pòlissa ja existent pots acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar al 900 50 50 40.

Podeu començar a utilitzar l'assegurança d'Adeslas des del moment en què disposeu del vostre número de pòlissa. Recorda que per sol·licitar algunes proves o intervencions mèdiques cal que portis un cert temps assegurat a Adeslas, a això se li denomina període de carència.

Per sol·licitar algunes proves o intervencions mèdiques cal que portis un cert temps assegurat a Adeslas.

Són imports que has d'abonar per accedir a determinats serveis i que permeten equilibrar la quota mensual de la teva assegurança.

El reemborsament de despeses és la devolució al client d'un alt percentatge de la factura que abona quan acudeix a un especialista o centre sanitari aliè al quadre mèdic d'Adeslas, tant a Espanya com a qualsevol altre lloc del món./ca/particulars/assegurances-mediques/adeslas-plena-extra-240-mil

El reemborsament de despeses només aplica als següents productes de l'empresa:

Per a particulars: Adeslas Extra 150 mil, Adeslas Extra 240 mil, Adeslas Premier

Sí, disposes d'un servei d'orientació mèdica en línia. Per accedir-hi, només has de entrar a Orientació mèdica. Selecciona l'opció que prefereixis per contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videotrucada o formulari en línia). Podràs agendar una cita o enviar la teva consulta, a més de veure les cites programades o les consultes enviades.

També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i que disposi d'aquesta opció, t'expliquem com fer-ho aquí.

La recepta electrònica és un avenç que agilitza el servei, evita desplaçaments innecessaris i afavoreix el seguiment per part del facultatiu.

Amb ella, podràs obtenir de manera còmoda al teu correu electrònic la prescripció que t'hagi pautat un especialista, per la qual cosa suposa el complement perfecte de les videoconsultes i consultes telefòniques que facis amb el teu metge.

Més informació sobre la recepta electrònica.

A través del quadre mèdic, es poden filtrar els resultats per conèixer l'idioma preferit d'atenció del proveïdor. Els filtres apareixeran actius sempre que dins de la província consultada existeixin aquestes opcions. Si no hi hagués l'opció, els filtres apareixeran desactivats.

A través del quadre mèdic, un cop realitzada la cerca per especialitat, es podrà consultar mitjançant un filtre si el proveïdor ofereix la seva consulta en anglès, francès o alemany.

Pot ser sol·licitat per assegurats als quals se'ls ha diagnosticat algunes d'aquestes malalties: càncer, embòlia o trombosi cerebral, infart de miocardi o altres malalties del cor. Un coordinador sanitari t'ajudarà a resoldre totes aquestes dubtes i a planificar els serveis que necessitaràs en aquest moment tan delicat, oferint-te tota la informació que es necessiti en cada moment i desenvolupant pautes per ajudar a afrontar millor la malaltia. En cas de necessitat, pots sol·licitar aquest servei aquí.

Per obtenir i fer ús de la teva targeta digital d'Adeslas hauràs d'accedir a la teva Àrea client a l'apartat de Targeta digital o a través de l'app d'Adeslas.

  • Entra a la teva Àrea Client a l'apartat de Reemborsos.

  • Tria el tipus de reemborsament que vas a sol·licitar i comprova la documentació que has d'aportar. Selecciona l'assegurat i completa les dades sol·licitades.

Al centre mèdic o el mateix professional t'indicaran si necessites una autorització prèvia per a la realització de l'acte mèdic prescrit. En cas de dubte, pots posar-te en contacte amb la teva oficina d'atenció Adeslas o amb el servei d'atenció al client 24h al telèfon 900 50 50 40.

Les prestacions sanitàries més habituals que requereixen autorització són:

  • Intervencions quirúrgiques, inclòs el part si és un part programat, i hospitalitzacions, encara que siguin ambulatoris.

  • Proves mèdiques de diagnòstic alt: ressonàncies, TAC, PET-TAC, colonoscòpia, endoscòpia, ecografies d'alta definició, polisomnografia, etc.

  • Teràpies respiratòries com aerosols, oxigen i CPAP.

  • Rehabilitació, fisioteràpia i logopèdia.

  • Tractaments oncològics com quimioteràpia, radioteràpia, immunoteràpia, etc.

  • Psicoteràpia.

  • Preparació al part.