Submitted by Marina Minguez on

Madrid, 25 de juny de 2024. SegurCaixa Adeslas ha estat reconeguda com la companyia que ofereix la ‘Millor experiència de client en Assegurances’, en la XV edició dels Platinum Customer Experience Awards. El premi distingeix la qualitat del servei d’atenció al client en funció de variables com els canals de comunicació que es posen a disposició dels clients, els nivells de servei (avaluats amb mètriques com els temps mitjans d’espera i de resposta) i les accions de seguiment que es duen a terme per a la millora contínua dels indicadors de qualitat percebuda. L’asseguradora es presentava a aquests guardons juntament amb Ilunion, proveïdor amb qui fa més de 25 anys que col·labora. La directora de l’àrea de coordinació d’aquest servei, Mireia Figueras, va recollir el premi, acompanyada del director comercial d’Ilunion Contact Center BPO, Carlos Villa.

Els premis Platinum Customer Experience, organitzats per Contact Center Hub, reconeixen les millors pràctiques en atenció i experiència del client dins del panorama empresarial espanyol. En aquest cas, el guardó posa en valor el model d’atenció no presencial dels clients de SegurCaixa Adeslas a través de diferents canals com ara el telèfon, el correu electrònic, el formulari web, el xat, WhatsApp i les xarxes socials. El jurat també va prendre en consideració la creació de continguts que afavoreixen l’autoservei al web i l’app Adeslas Salut i Benestar.

La consecució del premi Platinum representa un suport als esforços de la companyia en la millora contínua del servei d’atenció al client. “Reconeixements d’aquesta mena ens animen a continuar treballant per prestar una atenció àgil i eficient, la qual cosa constitueix un factor diferencial en un panorama cada vegada més complex i competitiu”, va declarar Mireia Figueras.

 

 

 

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el president executiu i Javier Murillo, el director general.