Compromisos de servicios

Protecció extra amb la teva assegurança

6 compromisos de qualitat de servei

En cas d’immobilització del vehicle per avaria o accident a Espanya, s’enviarà el servei de grua en un temps màxim de 60 minuts* (una vegada sol·licitat a través del telèfon gratuït d’assistència en viatge, al 900 301 900, disponible les 24 hores). Aquest servei també està disponible per a motos i furgonetes.​

*El compliment d’aquest compromís no és aplicable en casos de demora per causes climatològiques adverses o en casos de trànsit atípic ni serveis d’assistència en pistes forestals, camins i altres vies no transitables

Una vegada sol·licitada la intervenció pericial, SegurCaixa Adeslas es compromet a enviar el pèrit al taller indicat en menys de 24 h des que s’hagi concertat la cita amb el taller i dins de l’horari d'atenció al client.

Reparació de la carrosseria del vehicle en un dels tallers col·laboradors, en menys de 3 dies hàbils, després que un pèrit hagi validat els danys de manera remota o presencial.​

​Aquest servei serà efectiu per a pòlisses amb cobertures de danys propis, en reparacions de cost inferior a 500 € i que no comportin substitució o aprovisionament de peces de recanvi, i sempre que hi hagi conformitat de pagament per part de SegurCaixa Adeslas.​

​*Se n’exclouen els casos de sinistre múltiple, d’acord amb la definició inclosa en la clàusula “Definicions de la pòlissa per a sinistre múltiple"

Autorització directa per a les reparacions que impliquin la substitució de llunes o reparació de carrosseria del vehicle assegurat fets en tallers col·laboradors amb un cost inferior a 300 € i hi hagi conformitat de pagament per part de SegurCaixa Adeslas.​

Després de comunicar el sinistre i d’encarregar la reparació al taller col·laborador, el taller podrà iniciar la reparació o substitució sense que calgui que hi intervingui un pèrit remot o presencial.

Indemnitzem per sinistres coberts per la pòlissa en 48 hores des del lliurament correcte de tota la documentació a SegurCaixa Adeslas.​

​En caso de robatori total, el període de 48 hores s’iniciarà després dels 40 dies establerts a la pòlissa per a aquests

Revisió del vehicle en qualsevol moment de l’any, a través de la xarxa de tallers col·laboradors. Els punts de seguretat que cal revisar són:

  • Elements interns (nivell d’oli del motor, nivell de líquid refrigerant, nivell de líquid de frens i embragatge, nivell de líquid netejaparabrises, estat de les corretges auxiliars).

  • Il·luminació (intermitent/emergència, frenada, marxa enrere, posició/curta/llarga, reglatge de fars, antiboira).

  • Pneumàtics (estat, pressió).

  • Frenada/suspensió/direcció/transmissió/escapament (amortidors, marges, desgast de frens, tensió dels frens de mà, fugues).

  • I altres elements (eixugaparabrises, cinturó de seguretat).

Una vegada feta la revisió, el taller lliurarà un document amb el resultat i les possibles anomalies detectades. En cas que vulgui reparar les anomalies detectades en el mateix taller, es podrà sol·licitar un pressupost.

​Per sol·licitar la revisió gratuïta de 20 punts de seguretat pots trucar al 91 991 78 21, de dilluns a divendres, en horari de 8 a 22 hores.

Com es pot sol·licitar la compensació per incompliment dels Compromisos de servei?

1

Truca'ns

Pots sol·licitar la compensació per incompliment d'algun dels Compromisos de servei d'Acte (excepte la Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat del vehicle).Atenció de dilluns a divendres de 8 a 22 h

2

Estudiarem el cas

SegurCaixa Adeslas estudiarà el cas i gestionarà directament amb el client la sol·licitud, i en cas que aplicació, la gestió de la compensació econòmica de 200 €

Necessites ajuda?