Promoció Salut final d’any 2025
Per les noves contractacions de les assegurances relacionades a l’apartat “Assegurances en promoció” que es facin entre l’1 de juny i el 31 de desembre de 2025 (d’ara endavant, “període de promoció”), el prenedor de l’assegurança, sempre que estigui al corrent en el pagament de la prima de les assegurances en promoció contractades, pot aconseguir l’abonament d’un import equivalent a fins a tres mesos de prima, en funció del nombre d’assegurats inclosos a la pòlissa, i l’opció de rebre el reemborsament del 50 % de les despeses amb un límit de 500 €, en concepte d’honoraris mèdics per consultes en règim ambulatori de les especialitats que s’inclouen als apartats “Medicina primària” i “Especialitats” de les condicions generals de la pòlissa de salut amb dret a promoció (d’ara endavant, “el reemborsament del 50 % de les despeses”), d'acord amb les condicions que s’indiquen a continuació.
Assegurances en promoció
A. Assegurances d’Assistència Sanitària amb una durada inicial d’un any:
I. Gamma Plena:
· Adeslas Plena
· Adeslas Plena Plus
· Adeslas Plena Vital
II. Gamma Seniors
· Adeslas Seniors
III. Gamma reemborsament:
· Adeslas Plena Extra 150
· Adeslas Plena Extra 240
· Adeslas Plena Extra 1M / Premier
IV. Gamma Autònoms:
· Adeslas Negocis NIF
· Adeslas Extra Negocis NIF
B. Assegurances d’Assistència Sanitària amb una durada inicial de tres anys:
I. Gamma Plena:
· Adeslas Plena Total
· Adeslas Plena Total Vital
II. Gamma Seniors
· Adeslas Plena Total Seniors
C. Assegurances Dentals:
· Adeslas Dental MAX
· Adeslas Dental MAX Autònoms
Condicions de la promoció
Durant el període de promoció indicat (entre l’1 de juny i el 31 de desembre de 2025), cal contractar una assegurança o més de les que consten a l’apartat “Assegurances en promoció” i complir els requisits que s’indiquen a continuació:
Promoció Salut final d’any 2025
1. Pel que fa al prenedor de l’assegurança
· El prenedor ha de ser una persona física resident a Espanya, amb NIF o NIE en vigor, i ser el pagador de l’assegurança.
· No ha d’haver cancel·lat, per oposició a la pròrroga o per qualsevol altra causa, durant el període d’aquesta promoció o els dos mesos anteriors a l’inici, una assegurança de la mateixa modalitat sobre la mateixa persona amb SegurCaixa Adeslas, S. A. d’Assegurances i Reassegurances (“l’asseguradora”). Aquesta condició s’ha de complir per a tots els assegurats de la pòlissa.
· No tindrà dret a aquesta promoció el prenedor que hagi incomplert els requisits exigits en promocions anteriors i no se li hagi pogut detreure la quantitat corresponent.
2. Pel que fa a les assegurances amb dret a promoció
· La contractació de l’assegurança o assegurances es pot fer a través de qualsevol canal i punt de venda, excepte els canals de bancaassegurances (CaixaBank, S. A.), Mutua Madrileña i Centre de Seguros d’El Corte Inglés.
· Les assegurances han de tenir contractada la modalitat de pagament de la prima mensual.
· En el moment de l’abonament de l’import (sigui per la devolució d’un import equivalent a la prima mensual o pel reemborsament del 50 % de les despeses), han d’estar incloses a l’assegurança el mateix nombre de persones assegurades que van donar dret a la promoció, segons el que s’indica més avall.
· Les assegurances indicades als punts A i C de l’apartat “Assegurances en promoció” que donen dret a les promocions detallades a l’apartat “Promoció” han d’estar vigents i al corrent de pagament durant, com a mínim, dotze mesos des de la seva entrada en vigor.
· Les assegurances indicades al punt B del mateix apartat han d’estar vigents i al corrent de pagament durant, com a mínim, trenta-sis mesos des de la seva entrada en vigor.
Promoció
1. Promoció de mesos gratuïts
Si durant el període de promoció el prenedor contracta alguna de les assegurances de l’apartat “Assegurances en promoció”, té dret a la devolució d’un import equivalent a la seva prima mensual, calculat segons el que s’indica a continuació:
A) Assegurances d’Assistència Sanitària amb una durada inicial d’un any:
· Amb una persona assegurada: s’abona un import equivalent a un rebut de la prima mensual durant el primer any.
· Amb dues o més persones assegurades: s’abona un rebut equivalent a la prima mensual durant el primer any i un altre en la primera renovació (és indispensable renovar la pòlissa per rebre el segon abonament).
· Si s’ha contractat cobertura dental complementària: s’abona un rebut addicional equivalent a la prima mensual, independentment del nombre d’assegurats.
B) Assegurances amb una durada inicial de tres anys:
· Amb una persona assegurada: s’abonen dos rebuts mensuals durant el primer any.
· Amb dues o més persones assegurades: s’abonen dos rebuts durant el primer any i un altre rebut mensual durant el segon any.
C) Assegurances dentals:
· Amb una persona assegurada: s’abona un rebut mensual durant el primer any.
· Amb dues o més persones assegurades: s’abona un rebut mensual durant el primer any i un altre a la primera renovació (amb renovació obligatòria per rebre el segon abonament).
Els abonaments es faran segons el que s’indica a l’apartat “Abonament de la promoció” i no es tindran en compte els copagaments que el prenedor hagi de satisfer.
2. Reemborsament de despeses per honoraris mèdics de consulta de medicina primària/familiar i especialistes mèdics
Si durant el període de promoció el prenedor contracta alguna de les assegurances dels punts A.I o B.I de l’apartat “Assegurances en promoció”, sempre que hi hagi tres o més assegurats inclosos a la pòlissa durant el primer període de cobertura, aquests tindran accés al reemborsament de despeses per honoraris mèdics de consulta de medicina primària/familiar i especialistes mèdics durant aquest primer període de cobertura.
Aquesta promoció dona dret, en els percentatges i amb els límits econòmics que s’indiquen a l’apartat “Percentatges de reemborsament, límits econòmics i temporals”, al reemborsament de les despeses sanitàries assumides per l’assegurat en concepte d’honoraris mèdics per consultes a medicina primària/familiar i especialitats incloses a les condicions generals de la pòlissa amb dret a promoció.
Les assistències s’han de prestar a territori nacional i mitjançant professionals mèdics o centres que no estiguin inclosos al quadre mèdic de l’asseguradora.
És responsabilitat de l’assegurat comprovar si el professional o centre figura en el quadre mèdic en la data en què rep l’assistència.
Els honoraris mèdics inclouen també les proves diagnòstiques i actes terapèutics realitzats dins la mateixa consulta pel mateix facultatiu responsable del diagnòstic i el tractament.
Queden excloses del reemborsament les consultes en:
· Psiquiatria
· Psicoteràpia
· Odontoestomatologia
· Infermeria
· Serveis d’urgències hospitalàries
· Rehabilitació, fisioteràpia i podologia, ja que el seu reemborsament està regulat per les condicions generals de la pòlissa.
Percentatges de reemborsament, límits econòmics i temporals:
El reemborsament serà del 50 % de l’import de l’assistència rebuda per l’assegurat, fins a un màxim de 500 € per totes les consultes rebudes per assegurat i anualitat de l’assegurança.
Aquesta promoció només estarà disponible durant el primer període de cobertura:
· 12 mesos per a les assegurances amb durada inicial d’un any
· 36 mesos per a les assegurances amb durada inicial de tres anys
Cal mantenir un mínim de tres assegurats a la pòlissa durant aquest període. En cas contrari, es perdrà el dret a aquesta cobertura per a tots els assegurats a partir del moment que deixi de complir-se el requisit.
Si l’assegurat està a la pòlissa per un període inferior a una anualitat, i sempre que es mantingui el mínim de tres assegurats, el límit de 500 € es reduirà proporcionalment.
Abonament de la promoció
1. Promoció de mesos gratuïts
L’abonament dels imports corresponents es farà al compte bancari on es tingui domiciliada la prima de cada una de les assegurances en promoció.
Per a assegurances d’assistència sanitària del punt A de l’apartat “Assegurances en promoció”:
· Amb un únic assegurat: s’abonarà l’import de la prima del quart rebut mensual, al final del sisè mes des de l’inici de la cobertura.
· Amb dos o més assegurats: addicionalment, s’abonarà l’import del rebut número tretze al final del quinzè mes des de l’inici de la cobertura.
· Si s’ha contractat cobertura dental complementària: s’abonarà el rebut número set després de nou mesos des de l’inici de la cobertura.
Per a les assegurances d’assistència sanitària del punt B de l’apartat “Assegurances en promoció”:
· Amb un únic assegurat: s’abonaran els imports corresponents al quart rebut mensual al final del sisè mes i al setè rebut mensual al final del novè mes des de l’inici de la cobertura.
· Amb dos o més assegurats: a més dels anteriors, s’abonarà l’import del rebut número tretze al final del quinzè mes des de l’inici de la cobertura.
Per a les assegurances dentals del punt C de l’apartat “Assegurances en promoció”:
· Amb un únic assegurat: s’abonarà l’import del quart rebut mensual al final del sisè mes des de l’inici de la cobertura.
· Amb dos o més assegurats: addicionalment, s’abonarà l’import del rebut número tretze al final del quinzè mes des de l’inici de la cobertura.
En cap cas es podrà percebre aquest import per un mitjà diferent. L’import abonat estarà subjecte, si escau, als impostos, retencions o recàrrecs vigents en el moment de l’abonament.
2. Reemborsament de despeses per honoraris mèdics de consulta de medicina primària/familiar i especialistes mèdics
Procediment per al reemborsament
Per sol·licitar aquest reemborsament, l’assegurat ha de presentar —a través de l’Àrea Client del web www.segurcaixaadeslas.cat o a les oficines de l’asseguradora— la documentació següent:
a) Imprès de sol·licitud de reemborsament segons el model de l’asseguradora, degudament emplenat i signat per l’assegurat.
b) Original o còpia de la factura corresponent a la despesa sanitària i rebut acreditatiu del seu pagament. Les factures han d’incloure:
· Dades completes de l’emissor (nom i cognoms, adreça, NIF, especialitat i número de col·legiat, si escau).
· Identificació de l’acte mèdic i data de realització.
· Nom i cognoms de la persona assegurada atesa.
L’asseguradora pot requerir l’original de les factures.
L’asseguradora farà efectiu l’import del reemborsament dins dels quinze dies laborables següents a la recepció de la documentació completa. El pagament es farà mitjançant transferència bancària al compte indicat per l’assegurat en el formulari de sol·licitud. L’assegurat haurà d’acreditar la titularitat del compte.
Incompliment de les condicions de la promoció
Si s’incompleix alguna de les condicions establertes a l’apartat “Condicions de la promoció”:
· En la promoció de mesos gratuïts: es descomptarà, del compte on s’ha fet l’ingrés, la diferència entre l’import abonat i el que hauria correspost realment.
· En la promoció del 50 % de reemborsament: es perdrà el dret a rebre aquest reemborsament per part de tots els assegurats des del moment que deixin de complir-se els requisits.
En aquest sentit, el prenedor autoritza expressament i irrevocablement l’asseguradora a carregar al compte indicat qualsevol quantitat indegudament percebuda.
Informació bàsica de protecció de dades
SegurCaixa Adeslas, com a responsable del tractament, tractarà les dades personals incloses a la pòlissa d’assegurança amb la finalitat de gestionar aquesta promoció, inclòs l’enviament d’avisos pels mitjans disponibles relacionats amb les condicions descrites.
Pots consultar més informació sobre la política de protecció de dades de SegurCaixa Adeslas i, especialment, sobre com exercir els teus drets d’accés, rectificació, supressió i altres, a la pàgina web:
www.segurcaixaadeslas.es/es/proteccion-de-datos
En senyal d’acceptació i conformitat amb les condicions i limitacions incloses en aquesta promoció, es firma aquest document. Aquest document no serà vinculant per a les parts sense el consentiment del prenedor mitjançant la seva signatura.