
Un xarop per a la tos, unes pastilles per al mal de cap...? Tranquil, Adeslas està per acompanyar-te.
A Adeslas volem ajudar-te a cuidar el que fa gran la teva empresa: els teus empleats. Per això, t'oferim aquest benefici exclusiu només per renovar la teva assegurança.
Condicions de la promoció
SegurCaixa Adeslas garanteix la cobertura temporal de la prestació farmacèutica extrahospitalària que necessitin els assegurats, en les condicions i amb els límits i requisits que seguidament es detallen:
-
El prenedor de la pòlissa ha de ser una persona jurídica i dels productes Adeslas Negocios o Adeslas Empresas, en la modalitat dassistència sanitària, de quadre mèdic o de reemborsament de despeses, amb dental o sense.
-
Aquesta cobertura la poden gaudir tots els assegurats inclosos a la pòlissa, sempre que estiguin donats d'alta en el moment de la renovació el 2023.
-
Aquesta cobertura estarà activa durant els 12 mesos següents a la renovació de la pòlissa el 2023 i no es renovarà passat aquest període.
-
Per poder gaudir d'aquesta cobertura, la pòlissa ha d'estar en vigor l'1 de gener del 2023.
-
La cobertura esmentada comprendrà el reemborsament del 50 %, amb un límit de 200 € per persona i any, d'aquelles especialitats farmacèutiques dispensades en farmàcies, prescrites per un facultatiu del quadre mèdic i que, en la data de la seva dispensació, es trobin dins de les finançades pel Sistema Nacional de Salut i siguin necessàries per als tractaments o patologies coberts per la pòlissa.
SegurCaixa Adeslas assumirà aquesta cobertura mitjançant el sistema de reemborsament de despeses, per a la qual cosa l'assegurat haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de reemborsament i adjuntar-hi:
-
Original de la prescripció en què haurà de constar:
- la identitat del facultatiu que l'estén, la signatura i el número de col·legiat
-
la identitat del pacient
-
la identificació del producte receptat
-
Document acreditatiu del pagament
El formulari està disponible a l'Àrea Client, a l'apartat de sol·licitud de reemborsament.