En aquests mesos el canal s’ha consolidat i ha obtingut una alta satisfacció dels clients.
Adeslas ha continuat treballant per millorar les prestacions del canal i fa poc ha dut a terme una actualització que, a més de poder demanar cita a les nostres clíniques, permet:
- Consultar les futures cites sol·licitades a les Clíniques Dentals Adeslas (dia, hora, clínica, especialitat...).
- Confirmar, modificar o anul·lar aquestes cites.
- Contactar amb les Clíniques Dentals Adeslas mitjançant un formulari per a consultes de tractaments, pressupostos o dubtes de medicació.
- Millores en els fluxos conversacionals de l’assistent virtual.
L’accés al canal WhatsApp es continua fent a través del canal telefònic trucant al Servei de citació dental des d’un dispositiu mòbil. El client rebrà un SMS amb una URL que obrirà la conversa a WhatsApp.
A més, tots els clients que ja tenen una conversa prèvia de WhatsApp amb les Clíniques Dentals Adeslas poden fer noves sol·licituds directament des d’aquesta conversa.
Les millores implantades permeten continuar amb la digitalització de la companyia i millorar l’experiència del client.