Per vacances, quan estem fora de la rutina i, sovint, més lluny d’hospitals i centres mèdics, sorgeixen situacions en les quals tenir un metge a mà suposa un gran alleujament. Què cal fer si et torces un turmell en una marxa per la muntanya i la inflamació no baixa, si et pica una medusa mentre et banyes, si estàs prenent el sol al migdia en un dia de calor i comences a sentir feblesa i mal de cap..., per posar alguns exemples?
Adeslas t’ofereix la possibilitat de disposar d’un metge siguis on siguis. Perquè els nostres assegurats de Salut tenen a la seva disposició un servei d'Orientació Mèdica disponible des de l’Àrea Client i a l’app Adeslas Salud y Bienestar.
Aquest servei et permet parlar amb un metge en qualsevol lloc, sempre que calgui, i ofereix 3 línies d’atenció:
Orientació mèdica general, per resoldre dubtes sobre:
- Símptomes i tractament de malalties
- Medicació: indicacions i contraindicacions
- Interpretació de proves diagnòstiques i analítiques
Disponible per telèfon i xat 24/7, videotrucada a través de cita agendada i e-mail amb resposta màxima de 48 h.
Orientació mèdica infantil, per resoldre dubtes sobre:
- Símptomes i tractament de malalties
- Dosis de medicacions segons l’edat
- Proves mèdiques i analítiques
- Vacunes corresponents segons l’edat
Disponible per telèfon en menys de 24 hores.
Orientació mèdica psicoemocional, per assessorar i ajudar a resoldre dubtes sobre:
- Problemes de convivència o familiars
- Problemes continuats en l’entorn laboral
- Tendències en desajustaments o alteracions de l’estat d’ànim
- Pèrdua d’un ésser estimat
Disponible per telèfon en menys de 24 hores.
A més, si el metge considera necessari prescriure’t algun medicament, et podrà enviar una recepta electrònica per e-mail perquè la farmàcia te’l pugui dispensar.
Aquí tens tota la informació per accedir a aquests serveis que Adeslas t’ofereix amb l’assegurança de salut:
Aprofita aquests avantatges i viatja tranquil aquest estiu.