Seguros Adeslas para todos

Protecció extra amb la teva assegurança de la llar

7 compromisos de qualitat de servei

Es farà la citació en 1 hora i la visita de l'operari en 24 hores*, per avaluar els danys per l'empresa d'assistència. Aquesta cita es farà en coordinació amb el client i aquest temps s'aplica des de la declaració del sinistre, sempre que aquest comuniqueu de dilluns a divendres abans de les 20h (no festius aplicables a la direcció del risc assegurat).

L'empresa d'assistència és qui es compromet a prestar el servei a través del telèfon 900 159 009 en horari de 9 a 20 h, de dilluns a divendres.

*El compliment d'aquest compromís no s'aplicarà en cas que, per fenòmens atmosfèrics, tinguem una alta sinistralitat en els darrers 30 dies o quan hi hagi tercers causants o perjudicats del sinistre.

Servei de visita dels operaris en 3 hores, des de la declaració del sinistre, per a sinistres urgents que fan inhabitable l'habitatge, per les causes següents:

  • Manca d'energia elèctrica a tot l'habitatge, oa la cuina o al bany, sempre que l'avaria tingui l'origen en la instal·lació de l'habitatge.

  • Danys per aigua pel trencament d'alguna de les canonades fixes d'aigua de l'habitatge, que produeixi danys als béns de l'assegurat o de terceres persones i que requereixi el tancament de la clau de pas general del subministrament d'aigua.*

  • Trencament de vidres que formin part del tancament de l'habitatge, i que provoqui manca de protecció davant de fenòmens meteorològics o actes malintencionats causats per terceres persones.

L'empresa d'assistència presta el servei a través del telèfon 900 159 009 les 24 hores del dia.

*Per a les urgències de danys per aigua, que es produeixin fora de l'horari de 9:00 ha 20:00 h, i es pugui resoldre amb el tancament de la clau de pas d'aigua, es donarà assessorament telefònic per tancar-la i atendre la reparació al dia següent en coordinació amb el client.

En coordinació amb el client, des de l'assignació d'encàrrec pericial, cita amb un pèrit en 24 hores, en horari de 9 a 18 h, de dilluns a divendres (no festius), en funció de la disponibilitat .*

*El compliment d'aquest compromís no s'aplicarà en cas que, per fenòmens atmosfèrics, tinguem una alta sinistralitat en els darrers 30 dies o quan hi hagi tercers causants o perjudicats del sinistre.

Aplica per a sinistres amb un cost inferior a 30.000 €, des del moment de l'assignació de l'encàrrec pericial, un cop ha estat rebuda tota la documentació necessària per avaluar els danys; i no hi hagi intervenció de tercers, és a dir, un causant o un tercer perjudicat.

L'ordre de pagament de la indemnització d'un sinistre cobert per la pòlissa es farà en 2 dies hàbils des de la recepció de tota la documentació necessària per a la valoració del sinistre, sempre que aquesta es rebi de 9 a 17h de dilluns a divendres (no festius) i quan per a la valoració de la documentació no sigui necessari un pèrit.

En el moment de la declaració del sinistre, en cas que aquest sigui refusat i no estiguis d'acord amb aquest refus, es revisarà aquesta resolució i analitzarà la conveniència d'enviar un operari.

Si no esteu satisfets amb la reparació, l'empresa d'assistència es compromet a enviar un operari. La gestió de la reparació es fa en coordinació amb el client a través de l'empresa d'assistència, que és qui presta el servei i es compromet davant del client.

Com sol·licitar la compensació per incompliment dels Compromisos de Servei?

1

Truca'ns per sol·licitar-la

Podeu sol·licitar la compensació per incompliment d'aquests Compromisos de Servei de Llar (excepte la segona opinió o la qualitat de reparació del servei)

2

Estudiarem el cas

Estudiarem el cas, i en cas que apliqui, es gestionarà la compensació econòmica de 200 €.

Necessites ajuda?