Preguntes freqüents assegurances mèdiques
La resposta a totes les preguntes
Responem a tots els dubtes més freqüents a l'hora de contractar la vostra assegurança mèdica privada.
Pots trobar l'assegurança que més s'adapti a tu a la nostra pàgina totes les assegurances, acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar al 900 50 50 40
Una assegurança mèdica és un contracte entre l'assegurat i una entitat asseguradora. El propòsit és cobrir les despeses d'accés a una cobertura sanitària per a l'assegurat (aquesta cobertura es detalla a la pòlissa). L‟assegurat té accés al‟ús de l‟assegurança mitjançant el pagament d‟una prima que pot ser mensual o anual.
L'import d'assegurança mèdica tant per a tu de forma individual com per a una família varia en funció de diversos factors: El nombre d'assegurats, el tipus de cobertures, l'edat dels assegurats... Per poder obtenir un preu exacte que et costaria una assegurança de salut Adeslas posem a la teva disposició les nostres oficines d'atenció comercial o si ho prefereixes pots contactar al 900 50 50 40
Hi ha diferents maneres de classificar les assegurances de salut: Per cobertura ambulatòria (no inclou hospitalització) o per cobertura integral (Inclou hospitalització), amb Copagament (pagament de preu reduït per tractament) o sense copagament (Els tractaments estan inclosos en el preu), de reemborsament... Pots trobar l'assegurança que més s'adapti a tu a la nostra pàgina totes les assegurances, acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar al 900 50 50 40
SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank.
-
1a entitat en assegurances de No Vida.
-
1a entitat en el rànquing d'assegurances de Salut, superant els 5,6 milions d'assegurats.
-
Major quadre mèdic d'Espanya: més de 45.000 professionals, més de 1.300 centres mèdics i policlínics, 216 hospitals concertats i 27 centres d'Adeslas Salut.
-
Adeslas Dental compta amb més de 185 clíniques pròpies.
-
1a entitat en el ram d'Accidents, amb una quota del 12,4%.
-
2a entitat en assegurances de Llar, amb el major creixement del Top 10.
Sí, sempre que la baixa del teu segur actual i l'alta a Adeslas es realitzin el mateix dia i ens presentis el rebut corresponent i les condicions de la teva pòlissa vigent.
Amb Adeslas, líder en assegurances de salut, disposaràs de:
-
Centres mèdics amb més de 45.000 professionals en totes les especialitats.
-
Més de 1.300 centres mèdics i 216 hospitals concertats.
-
27 Centres Mèdics Adeslas.
-
Més de 185 Clíniques Dentals Adeslas.
-
Més de 259 punts d'atenció al públic.
Algunes assegurances requereixen que l'assegurat ompli un qüestionari mèdic previ. Després de l'avaluació del mateix per part de l'asseguradora, pot ser que es desestimi la sol·licitud de l'assegurança o que aquesta es faci efectiva excloent la cobertura d'algunes dolències. Per a més informació sobre aquest tema, pots acudir a una de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar al 900 50 50 40.
Per assegurar el teu fill o qualsevol familiar, tant de forma individual com beneficiari d'una pòlissa ja existent pots acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar al 900 50 50 40.
Podeu començar a utilitzar l'assegurança d'Adeslas des del moment en què disposeu del vostre número de pòlissa. Recorda que per sol·licitar algunes proves o intervencions mèdiques cal que portis un cert temps assegurat a Adeslas, a això se li denomina "període de carència".
Per sol·licitar algunes proves o intervencions mèdiques cal que portis cert temps assegurat a Adeslas.
Són imports que has d'abonar per accedir a determinats serveis i que permeten equilibrar la quota mensual de la teva assegurança.
El reemborsament de despeses és la devolució al client d'un percentatge alt de la factura que abona quan acudeix a un especialista o centre sanitari aliè al quadre mèdic d'Adeslas arreu d'Espanya o del món.
El reemborsament de despeses només s'aplica als següents productes de la companyia:
Para particulares: Adeslas Extra 150 mil, Adeslas Extra 240 mil Adeslas Premier.
Sí, disposes d’un servei d’orientació mèdica en línia. Per accedir-hi només has d’anar a Orientació mèdica. Selecciona l’opció que prefereixis per contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videotrucada o formulari en línia). Podràs programar una cita o enviar la teva consulta, a més de veure les cites programades o consultes enviades.
També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i que disposi d’aquesta opció, t’expliquem com fer-ho aquí.
La recepta electrònica és un avenç que agilitza el servei, evita desplaçaments innecessaris i afavoreix el seguiment per part del facultatiu.
Amb ella, podràs obtenir de manera còmoda al teu correu electrònic la prescripció que t’hagi pautat un especialista, sent així el complement perfecte de les videoconsultes i consultes telefòniques que facis amb el teu metge.
Més informació sobre la recepta electrònica.
A través del quadre mèdic, es poden filtrar els resultats per conèixer l’idioma preferent d’atenció del proveïdor. Els filtres estaran actius sempre que dins de la província consultada existeixin aquestes opcions. Si no hi hagués aquesta opció, els filtres apareixeran desactivats.
A través del quadre mèdic, un cop feta la cerca per especialitat, es podrà consultar mitjançant el filtre si el proveïdor ofereix la seva consulta.
Pot ser sol·licitat per assegurats als quals se’ls ha diagnosticat algunes d’aquestes malalties: Càncer, embòlia o trombosi cerebral, infart de miocardi o altres malalties del cor. Un coordinador sanitari t’ajudarà a resoldre tots aquests dubtes i a planificar els serveis que necessitaràs en aquest moment tan delicat, oferint-te tota la informació necessària en cada moment i desenvolupant pautes per ajudar a afrontar millor la malaltia. En cas de necessitat, pots sol·licitar aquest servei aquí.
Per obtenir i fer ús de la teva targeta digital d'Adeslas hauràs d'accedir a la teva Àrea client a l'apartat de Targeta digital oa través de la app Adeslas.
Entra al teu Àrea Client a l'apartat de Reemborsaments oa través de l'app de Adeslas a Les meves gestions > Reemborsaments.
Tria el tipus de reemborsament que sol·licitaràs i comprova la documentació que has d'aportar. Selecciona l'assegurat i omple les dades sol·licitades.
Al centre mèdic o el mateix professional t’indicaran si necessites una autorització prèvia per a la realització de l’acte mèdic prescrit. En cas de dubte, pots posar-te en contacte amb la teva oficina d’atenció Adeslas o amb el servei d’atenció al client 24 h al telèfon 900 50 50 40.
Les prestacions sanitàries més habituals que requereixen autorització són:
-
Intervencions quirúrgiques, inclòs el part si és un part programat, i hospitalitzacions, encara que siguin ambulatòries.
-
Proves mèdiques d’alt diagnòstic: ressonàncies, TAC, PET-TAC, colonoscòpia, endoscòpia, ecografies d’alta definició, polisomnografia, etc.
-
Teràpies respiratòries com aerosols, oxigen i CPAP.
-
Rehabilitació, fisioteràpia i logopèdia.
-
Tractaments oncològics com quimioteràpia, radioteràpia, immunoteràpia, etc.
-
Psicoteràpia.
-
Preparació al part.
El quadre mèdic d´Adeslas és molt ampli i amb grans professionals. Pots consultar-ho aquí.
Tens dubtes?